ÄNTLiGeN LiTe FeNG SHui i MiTT HeM!

Under 3 Dagar har Johan & Ja Kört en STOR RENSNING här i Lägenheten.
Ni som känner mig skulle bli Förvånade om ni såg hur mycket Saker/Prylar & Kläder som jag Lyckats göra mig av med & Skänkt till Myrorna =)
Så när ni kommer hem till Lägenheten nästa gång kommer ni Se att jag för en gångs skull tagit åt mig Tipsen från Mina Feng-Shui Böcker! Haha!

Idag har vi annars varit hemma hos Johans Mor, Eva & blitt bjudna på Frukost. Sedan drog vi till Ekeby MöbelAffär för att kolla in en Ny Soffa. Tyvärr hitta vi ingen som Passa oss i Smaken så det blir till att leta vidare!

Nu ska jag ta tag i Manuset till DriLL & DruLL OcH JuLKLaPPsJaKTeN
Behöver göra lite Finjusteringar så att Föreställningen blir något kortare i Tid...
En Nygjord Smoothie är TillFixad & med den Bredvid Mig ska det nog Vägen! =)



Ha eN SköN ONSDaG GoTT FoLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0