SKoLTuRNéN FoRTSäTTeR!

Den här Veckan har det varit mycket på G...
3 Skolspelningar, Utformning av ett nytt Koncept tillsammas med 3 andra personer, Intervju med en Tidning och Studio-Inspelning. Gillar Kreativa Veckor!
Min Förkylning har blivit mycket Bättre & Jag känner mig nästan som Pånytt född! Haha! Massa Nya Krafter har ja & de ska Förvaltas på Bästa Sätt! =)

Igår åkte Johan & Jag till Ven, Ön som ligger utanför Landskrona, till Uranienborgs Skola för att ha en Heldag med Kidsen där!



EN PiGG HeLeNa På VeN-BåTeN, LaDDaD FöR DaGeN!



MuSiKFRåGeTäVLiNG MeD SKoLaNs 14 ELeVeR! =)



SeDaN BLeV DeT LåTSNiCKeRi & eN LåT BLeV TiLL!





EFTeR eN GoD SKoL-LuNCH FoRTSaTTe Vi MeD iNSPeLNiNG aV SåNG!





TiLLSiST HaDe Vi eN GiVaNDe PRaTSTuND & Då KoM KaLLe ANKa PÅ BeSöK.
HaN "HoPPaR" iN i JoHaNS MaGe iBLaND & DeT äR ALLTiD LiKa KuL aTT Se HuR UPPSKaTTaT DeT äR BLaND BaRNeN! =)




KLoCKaN 14.30 VaR DeT SeDaN DaGs aTT BeGe SiG NeR TiLL HaMNeN
DäR PaSsA Ja På aTT NjuTa aV DeN FiNa UTSiKTeN iNNaN
Vi KLeV På BåTeN MoT LaNDSKRoNa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0