SKöN LöRDaG!

Spelningen igår gick kanon - Det är häftigt hur en idrottshall kan förvandlas till en sån vacker plats! Fick reda på att den här Galan är den 3:e största som finns i Sverige vilket jag tycker är väldigt kul för Landskrona som stad!
Fick många värmande kommentarer om vårt "Medley" efteråt så det var värt varenda minuts Repande! =) Efter Galan blev det sedan utgång med ett Härligt Gäng!

Idag har ja tagit det lugnt & pysslat här hemma, har även styrt upp lite saker inför morgondagen då vi har Återträff med Kollo-Kidzen från Skåne. Om en stund drar jag till ett roligt evenemang, Yoga-Maraton på Råå. Det hålls i ett Yoga-center som heter Omega hälsan & jag ser verkligen fram emot att få Yoga igen! Lina - en nyfunnen vän som bedriver detta center med sin mamma, har även Yoga för barn och vi har börjat filura kring ett framtida samarbete! =)



Älskar nya projekt, önskar ibland att jag kunde klona mig själv eftersom det finns så himla mycket kul som jag vill göra på en och samma gång... Men men, var sak får ta sin tid & tack vare alla mina galna idéer kan jag ju glädja mig åt att jag lär få många roliga år framför mig!

HoPpaS Ni FåR eN SköN LöRDaG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0