HäRLiG SoMMaR & Nya ProJeKT!

Har haft en fullspäckad sommar med massa roliga jobb & underbara stunder när ja umgåtts med mina goa vänner!
Härliga möten har uppstått med nya människor på några spelningar & ja ser fram emot vad de kan leda till!
Känns som att det kommer bli en spännande höst! =)

Just nu befinner jag mig annars i Kolmården - Var och hälsade på min älskade Farmor imorse och när man är i hennes närhet mår man bra!



Njuter av att vara nära min kära familj och gosar så mycket jag bara kan med lilla Jesper! Förutom för att förbereda höstens kommande projekt & jobb så repar jag även för fullt inför den kommande konserten - The Faityrale som är den 10 september i Louis Dee Geer-hallen i Norrköping.
Ni är hjärtligt välkomna dit och vill ni boka biljetter till den konserten kan ni göra det HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0