JuLToMTeNs HeMLiGHeT!

För några veckor sedan när Johan & jag var hemma hos våra fina vänner i Linköping på Julbak smet Johan & Vilma, 8år, plötsligt iväg för att skriva en jullåt. Några dagar senare kom hon till vår studio för att sjunga in låten och därefter gjorde Vilma & hennes lilla "crew" en egen Musikvideo...

Låten har redan spridits och spelats i Radio P4-Östergötland och här kan ni nu också lyssna och titta på den om ni vill få lite julkänslor! =)



Själv fick jag riktiga julkänslor när ja körde in på våran vita landsväg igårkväll, inte trodde jag att det var så mycket snö häruppe i Kolmården men har man jobbat mycket så har man, då hinner man inte alltid med att kolla väderleksrapporten på TV =)
Känner mig glad efter att ha genomfört mina sista spelningar för i år och tänker njuta så mycket jag bara kan av ledigheten tillsammans med mina nära & kära häruppe i Kolmårdsskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0