UNDeRBaRa MeLLaNDaGaR!

Befinner mig fortfarande i Kolmården och njuter av att vara ledig! =)
Känner mig lycklig & harmonisk, kanske beror det på att jag för en gångs skull lyckats med att inte planera in alltför mycket under veckan som jag befinner mig här.

Hoppas er jul varit fin på alla sätt och vis!
Min Julafton blev väldigt lyckad - är glad över att barnasinnet i mig finns kvar och att jag fortfarande kan bli så glad för lite paket, haha!



Lycklig Moster tillsammans med lilla Jesper!



Morfar, Mormor, Mamsen, Ja, Kristin & Jesper - Redo för att sätta igång med Julklapps-spelet! =)



Glad Pappa Rickard med sin son!



Tomten på besök!



Systrarna Rask med Farmor Hanna!



Förutom en mysig julafton har ja hunnit med den årliga släktfesten, träffat barndomsvännerna som alltid kommer hem till jul, spelat roliga spel, umgåtts med familjen, skrivit en ny låt & kommit på en ny idé som ja tror kommer bli riktigt cool om den utvecklas på det sätt som ja hoppas under 2012... =)

Nu ska ja strax krypa till kojs för imorrn (eller idag blir det ju faktiskt) väntar en fullspäckad, rolig dag med en himlans massa vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0