UTFLyKTeR!

Dagarna rullar pa i detta Underbara Land & Jag Njuter sa mycket jag bara kan! =)
Har nu varit i Khao Lak i 2 veckor och forutom att Sola, Bada, Ata & Slappa har jag tillsammans med mitt Harliga Resesallskap varit ivag pa 2 utflykter.
En av dem var...




I den Nationalparken/Djungeln fanns det massa spannade djur som tex Spindlar, Apor, Ormar, Tigrar, Pantrar, Elefanter, Blodiglar mm... Visst var man lite sugen pa att traffa pa en Panter eller en Tiger sadar i forvag men val inne i Djungeln kandes inte den tanken sa lockande langre... Syrran & Rickard blev tyvarr pahoppade, fast av Blodiglar =) Forutom att kolla in den vackra Naturen bada vi i Vattenfall och lite senare akte vi pa en Underbar KanotFard (Visar er bilder pa det nar jag ar tillbaka i Sverige)

Den andra utflykten var till Similand Island...



Alla bilder lanade fran Fritidsresor

En Bat-Tur ut till Nagra Harliga Oar som var Fin for bade Kropp och Sjal! =)
Dar Snorkla vi och sag Massa Sota Fiskar och annat Kul som Levde under Vattenytan...

Kanns Skont for mig att antligen fatt besoka Khao Lak, det var ju har min Underbara Van & ShowArtist-kollega, Sandra, gick bort i Tsunamin. Hon ville sa garna att jag skulle halsa pa henne och uppleva detta Vackra Land... Nu har jag fatt uppleva det men tyvarr inte i hennes sallskap... Har tankt mycket pa henne har nere och aven om hon forsvann fran oss alldeles fortidigt inser jag att hon fick leva sin sista tid i en Fantastisk Miljo, som hon i sitt Brev till mig kallade sitt "Paradis" 

Imorgon reser vi vidare... Vart vi hamnar far ni veta om nagra dagar...

Ta HaND oM VaRaNN!


Kommentarer
Postat av: Anna

fina ni!! va härligt ni verkar ha d :) sandra e m dig där fast på ett annat sätt. mina vänner som också gick bort där använde samma ord som sandra i sina kort hem till familj o vänner. hoppas dom känner samma nu där dom är!

saknar er! stor kram till er från mig <3

2011-01-28 @ 10:56:24
URL: http://sanningenomanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0