NjuTeR aV MiDSoMMaRHeLGeN!

Blev en riktigt lyckad Midsommarafton för mig!
Spelningen gick kanon och det värmer lika mycket varje gång när jag ser att barnen sjunger med i våra låtar! =)
På kvällen drog vi vidare mot mina vänner som höll till i Glotterskogen. Vid ett vindskydd & en lägereld blev det massa gött snack & sång natten lång!

Idag är det bara att ladda om för ikväll är det dags för vår årliga Släktfest som vi haft under många år på just Midsommardagen.
Passar så himla bra eftersom alla som flyttat från Kolmården brukar komma "hem" kring Midsommar! Är grymt tacksam för att jag har en sån rolig släkt!
Partytältet är uppställt & borden är uppdukade så nu blir det skönt att slappa några timmar innan festen drar igång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0