Bröllop!



Det vackra Brudparet - Stina & Max!
Deras söta töser - Signe & Majken - var "näbbar" =)



Johan & jag sjöng två låtar under vigseln. När vi några dagar tidigare gick igenom det sista kring Bröllopslåtarna med Brudparet så kom vi med lite olika förslag på vilket instrument man skulle kunna använda sig av under solot på "You raise me up" Munspel & Mmm:ande i stämmor var två förslag men Brudparet fastna för det 3:e förslaget som egentligen bara kom upp som en galen idé - nämligen Melodika´n.
Eftersom deras tjejer följt Boom Shakalack och ett barn i ett avsnitt använde sig av just det instrumentet tyckte de att det var en rolig idé. De lät även rätt likt klangen i orginal-solot så jag gjorde alltså mitt PREMIÄR SOLO på Melodika´n just den här dagen =)



Både Vigseln och Festen var på Pumphuset i Landskrona & det blev en härlig kväll med massa musik & roliga samtal!




En rolig överraskning under kvällen var när Bruden kom fram till oss för att gästa och sjunga "Kärleksvisan" till sin man... Johan & jag (+Toastmaster & Toastmadame) var de enda som visste om det, hihi!



Det är så häftigt att vi i vårt yrke får möjlighet att vara med om så många olika typer av tillställningar!
Bröllop-spelningar känns alltid lite extra speciella & jag är så glad över att vi valt att jobba med både barnunderhållning och vuxenunderhållning! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0